tiistai 21. huhtikuuta 2015

A TATTOO?

Mä haluaisin tatutoinnin. Jonkun pienen ja kauniin tekstin. Mutta minne? Ei aavistustakaan. Kokosin Pinterestin ihanasta haavemaailmasta kollaasin, jossa näkyy melkein kaikki kohdat, jotka ovat ehdolla. Mulla on semmonen ajatus, että en ota sitä kovin näkyvälle paikalle. En tiedä tuleeko se siitä, etten oo riittävän ronski tyyliltäni, vai siitä, että oon jostain suunnasta vähän konservatiivinen. Tai sitten siitä, että äiti sanoo niin oman kokemuksensa kautta. How knows - se on kuitenkin ensimmäinen kriteeri. 
Jotenkin silti tekstin ottaminen käteen houkuttelee. Se ei näkyisi kokoaikaa, vaan silloin tällöin. Se ehkä toisi mulle sitä jotai, särmää? Mutta haluanko, että se joku on sitten joka asussa ja juhlassa. Kun en oikein tiedä. Ehkä kaikkialla muualla, paitsi omissa häissäni.
Niska menee samaan kategoriaan, vaikka kaunis paikka sekin. Jäljelle jää kylki, jalka ja alaselkä. Niistä mä varmaan tuun päättämään. Ehkä kaikkein kaunein kohta itselläni olisi selkä. Juuri samaan kohtaan kuin kollaasin oikealla puolella alimassa kuvassa. 
Olisikohan se se? 















2 kommenttia:

  1. Mä mietin ihan samaa!:o Haluisin myös tekstin tai pienen kuvan, mutta koska mäkään en ole tyyliltäni kovin ronski, haluaisin sen paikkaan missä se ei koko ajan näkyis ajatellen just häitä, ammattia jne.. Mietin myös niskaa, kylkeä, nilkkaa tai hartiaa(missä se tosin olisi aika näkyvällä paikalla). Tatuoinnit etenkin tekstit on mun mielestä kauniita niinkuin myös nätit ja yksinkertaiset kuvat. :)

    VastaaPoista
  2. oletko pysynyt samoissa tekniikoissa ja tuotteissa ripsitupsujen käytössä?

    VastaaPoista