perjantai 21. maaliskuuta 2014

WANTED


  

1. Money money money, nojoo rahaahan tässä kuolataan kuulkaa oikeen olan takaa. Onneks sen pulahätään on sovittuna jo työ, mikä tosiaan starttaa tossa huhtikuun vaihtuessa! Jos koulupaikka napsahtaa ammattikorkeasta tai yliopistosta, niin kaikki kahiseva tulee kyllä tarpeen. Oivoi, mitenhän pieni Viivi selviää tuolla suuressa maailmassa..... No hyvin!!

2. Oh my lord, Nike Air Max Thea ja vielä pinkkinä. No words needed. Ostakaa joku mulle nää pliiiiiis. Löytyy esim. täältä... asos.com NAM!

3. Omaan kotiin ois kiva saada tommoset elegantit viinilasit. Vaikka oonki aika tosi huono viinejä lipittämään,  (mun mielestä kaikki maistuu samalta, ja aika pahalta..) niin ihan vaikka vaan vieraita varten.

4. Jotkut sneakersit ois hommattava tälle keväälle ja kesälle, sillä mun varrettomista mustista Converseista irtos pohja?!? Mielessä pyörii Vanssit jossain kivassa kuosissa tai värissä. Ja ehkä vähän myös ne uudemman näköiset valkoset conssit varrettomana.. hmm.

5. Siis voitteko kuvitella. Oon metsästäny varmaan vuoden hopeeta kelloa. Tykkään hirveesti Ur&Penin valikoimasta - kellot on halpoja ja sopivan timanttisia. Mutta aina jotenkin myöhästyn ja kivoimmat tiktokit on menny jo kaupaks. Huoh. Noo ehkä mulla nappaa huomenna, kun lähdetään poikaystävän kanssa viettämään hotelliviikonloppua Flamingoon!

6. Uus kamera ois aika kova sana myös, sillä mun n. vuoden vanha Nikonin "järkkäripokkari" lopetti yhteistyönsä. Syynä saattaapi olla vähän liian iso uiskenteleminen Thaimaan aalloissa ja ehkä himppasen liian rankka abiristeily.. Nyt mennään vähän järeemmällä Nikonilla, eli sillä D3000 järkäleellä. Jospa vaikka ylppärilahjaks tämmönen söpö Olympus tupsahtaisi.. :----)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti